zaterdag 31 maart 2012

Gedoe met de computer




Door heel veel gedoe met de computer, alles is er af gegaan en weer nieuwe dingen erop.
Nieuwe vidiokaart en nieuwe brander ben ik ook het een en ander kwijt.
Mijn favorieten zijn een beetje zoek, dus mensen stuur mij berichtjes zodat ik jullie weer kan volgen en ik ben ook nogal wat mailadressen kwijt.
Het voordeel is dat ik ook weer , hoe is het mogelijk oude dingen terug heb gevonden.
Voor de gezelligheid even een foto van de popkes.
Ze worden al zo groot en zijn heerlijke boefkes.
Als je er zo niet bij kunt dan moet je slim zijn.
Hoop na het weekend alles weer een beetje op orde te hebben.


7 opmerkingen:

Klaske zei

Wat vervelend dat je dingen bent kwijtgeraakt..
Kleine meisjes worden groot Elza, geniet er maar lekker van..
Fijn weekend

qm zei

Tja Elza, het houdt wat in om de boel weer draaiende te houden. Maar Gelukkig heb je er wel geduld voor en ben je er vrij handig in.
Wat worden de dames al weer groot...
fijn weekend

josé zei

Wat vervelend, maar het komt goed.

Wat een heerlijke meiskes echt genieten.

quiltingmieke zei

piep

hey meid, ik ben er nog en volg je trouw hoor.

Mijn give away gezien???

knuf mieke

Marion zei

Wat een heerlijke popkes zijn het toch en die compu....dat komt wel goed.

Lieve groetjes van Marion

Jeanny zei

Schattige meisjes en succes met de computer!!!
Groetjes.

Ann zei

Hey Elza,
Je kleine dametjes zijn ondertussen al niet meer zo klein. En ja, soms kunnen ze zooooo inventief zijn! ;-)
Groetjes,
Ann

P.S.: Hopelijk loopt die vervelende computer van je nu terug in het gareel!