vrijdag 16 maart 2012

de NHA is klaar, nu nog afwerken

Na jaren borduren is hij af, nu nog afwerken en dan hang ik hem op .
Wat een werk ik ben er best trots op dat hij nu klaar is.
En ik ga voorlopig niet weer aan zoiets groots beginnnen.
Het patroon had ik al in 2005 gekocht en de stof in 2006 bij de Borduurbrink in Annen.
Dat was toen nog een gewone winkel.
Als ik terug kijk dan weet ik zeker dat ik al in 2007 begonnen ben met het borduren.
Wel heb ik tijden niets aan deze lap gedaan.
Voor de mensen die willen weten hoe groot hij in het echt is:
120 bij 130 centimeter

23 opmerkingen:

Anoniem zei

wauw wat is dit MOOI geworden, ben benieuwd hoe je het gaat afwerken

Geke Vermeulen zei

gefeliciteerd,wat is die mooi geworden,ben ook benieuwd naar je afwerking
groetjes
Geke

Wilma Kuin zei

Hij is prachti geworden!!

Verona zei

Prachtig is de nha geworden.
Succes met afwerken. Ik heb begrepen dat je deze op de plaats van de snowbuddies hangt nu de lente eraan komt

Willy zei

Prachtig is het geworden en op tijd voor deze lente.
Fijn weekend, groetjes

Anoniem zei

Hij is prachtig mooi geworden Elza. Wat een werk!! Ik kan me voorstellen dat je voorlopig eerst wat kleinere "projecten"gaat doen. Geniet hier maar lekker van.
Groetjes van Rommy

Ann zei

Ik juich volledig met je mee! Hij is super geworden en ik ben er zeker van dat je er nog verschillende jaartjes van gaat genieten!
Groetjes,
Ann

Anoniem zei

je mag best wel trots zijn hij is geweldig. ik kom hem gauw bewonderen...
gr elske

Anoniem zei

Ik kan mij voorstellen dat je blij bent dat de NHA na jaren af is, maar je hebt wel eer van je werk. Hij is prachtig!
Groetjes Evelien

Unknown zei

Heel mooi geworden!!!
Succes met de afwerking ervan.

Groetjes Yvon.

Jeanny zei

Heerlijk toch als je zo'n groot borduurwerk klaar hebt!!!
Prachtig!
Fijn weekend.

Amarins zei

Wat is dit super mooi, schitterend gedaan en best vlot.
Groetjes, Amarins

Guusje, zei

O wat is hij prachtig geworden. Wat een plaatje is dit zeg.

petrashandwerken ..steekje voor steekje zei

hij is SUPERMOOI Elza,
daar mag je met recht trots op zijn..
en nu genieten!
fijn weekend,
groetjes, Petra

josé zei

Wat mooi is deze geweldig.

Geniet er van..

Riet zei

Elza een beetje late reactie, ik had hem al op fb. gezien. Wat een pronkstuk dadelijk in je huis, echt voorjaar. Ik heb hem al eens in het echt gezien bij Joze. Geniet van het resultaat!
Groetjes Riet

Lenie zei

Toch afgekregen met een schitterend resulstaat Elza. Ben benieuwd naar de afwerking.

Groetjes Lenie

www.lverveer.blogspot.com

Minet zei

Ha Elza de aanhouder wint. Wat is het mooi geworden! Echt een pronkstuk.

berthi zei

Wat is de lap mooi geworden! Na jaren hieraan gewerkt te hebben, kun je nu elke dag genieten van het fraaie borduurwerk! Wat een klus was dit zeg. Ik snap je wel dat je voorlopig niet zo snel weer aan zo'n gigantisch werk begint. Maar het zal je veel voldoening geven dat deze klus geklaard is! En nu GENIETEN!

Mijna zei

Elza,
Wat een geweldig resultaat.
Veel kijkplezier naar dit mooie borduurwerk toegewenst.

Sabine.v zei

prachtig schilderijtje. Wat een telwerk en geduld heb jij zeg. De volhouder wint en nu kun je er echt van genieten en wij ook. Ik moet je echt bewonderen.

Unknown zei

Hij is prachtig geworden Elza! Een paar jaar geleden kreeg ik het patroon ervan van jou. Ik ben er nog steeds aan bezig hoor, wordt volgens mij ook een vijfjarenplan maar als ik dit zie krijg ik er wel weer zin in.
Ben benieuwd hoe je hem gaat afwerken :)
Hele lieve groetjes uit België van Sonja

marijna zei

Gefeliciteerd dat hij klaar is. Maar hij is erg mooi geworden. en wat is hij groot he?