vrijdag 23 maart 2012

De lap hangt en nog een keer Indië

De lap hangt in de kamer, op de plek van de sneeuwmannen.
Die mogen in het trapsgat hangen totdat het weer gaat sneeuwen.
Ik heb hem afgewerkt met een tunneltje en daar een bezemsteel doorgedaan.
Er hingen al ronde ophanghaken in de muur en aan de uiteinden van de bezemstelen steken schroeven iets uit. Die hangen nu zo netjes in de haken van de muur. Het is een mooi gezicht.

Kwam dit boek ook tegen Het vergeten Indië van Jack Botermans en Heleen Tichler.
Ook het boek Kerels van de Daad van Willem van de Poll wordt daar genoemd.
Heb nog wat spulletjes gevonden uit die tijd , meegenomen door mijn vader.
Een lepeltje, speldje en de tjiktjak die altijd opgepoetst bij ons thuis op de vensterbank lag.
Helaas niet veel reakties op het logje met het boek.

10 opmerkingen:

Lenie zei

Elza hij is prachtig geworden. Hij hangt heel mooi zo. Een genot om naar te kijken.
Groetjes Lenie

www.lverveer.blogspot.com

Miny zei

Prachtig, het is een geweldig leuk patroon. In april begin aan die klus.

Groeten Miny

Ann zei

Wat hangt ie daar mooi te wezen!
Ik ben er zeker van dat je hier nog jaren van gaat genieten!
Groetjes,
Ann

P.S.: Ik heb het patroon ook, maar veel te veel WIP dus ik ga hier voorlopig nog niet aan beginnen! ;-)

Anoniem zei

prachtig, wat zal je genieten van het werkstuk

Rita zei

wat een prachtig werkstuk!

Anoniem zei

zeer mooi, prachtig

Ivana zei

Absolutely amazing picture! He had to be very challenging.

Cath zei

Een prachtig werk..
Handig om aan bezemstelen op te hangen .. Zo geef je weer een goed idee door...

Thanks voor de enveloppe die ga ik vandaag uitgebreid bekijken...
Wens je een heel fijne zondag...

gr Cath

Anoniem zei

OOOH wat is die prachtig Elza!!
Mag ik even vragen hoe jij de achterkant afwerkt aub?
Misschien met een stuk stof (welke dan?) ertegen, maar hoe doe je het dan?
Want er is niets te zien vooraan!!
Groetjes Christelle

Elza zei

Christelle mail me even prive dan kan ik het je proberen uit te leggen.
Groetjes Elza.
elzahuijser@gmail.com