woensdag 26 oktober 2011

lapje in de thee

Staat er op het patroon : Modelss were stitched on 14ct Tea Aida.
Ja en een stukje Aida heb ik nog wel liggen dus hup daar gaan we.
Water koken en in een mooi schaaltje doen.
Twee zakjes oranje pecco en dat goed laten trekken.

Lapje erin en ik heb het wel een half uurtje in de thee laten liggen.

Het lapje even laten drogen en toen ben ik begonnen met het borduurwerkje.
Best aardig gelukt al zeg ik het zelf.
Het patroontje is van www.plumpuddingneedleart.com en heet Candy Cane Wishes.




5 opmerkingen:

Oude lappen zei

Oh ik heb dat ook eens gedaan maar niet lang genoeg laten weken denk ik. Je zag het niet zo fel.
Ben benieuwd hoe het gaat zijn als het af is.
groetjes liliane

Anoniem zei

Ziet er mooi uit!
Wordt het niet vlekkerig in de thee, ik heb daar niet zo'n goede ervaring mee
Manon

Anoniem zei

leuk idee, mooi borduurwerkje

Tineke zei

Ziet er mooi uit.
Moet je de stof na het theebadje nog strijken, zodat de kleur in de stof blijft?

petrashandwerken ..steekje voor steekje zei

dankjewel, Elza..
zal het ook 'ns proberen!
groetjes, Petra