zondag 16 oktober 2011

de taartjes zijn af uitleg pinkeep

Dit heb ik er allemaal bij nodig, stevig karton, vulling borduurwerkje en stof voor de achterkant.

Dan zowel het borduurwerkje als de achterkant (stofje) netjes vastzetten om het kartonnetje.
Vooral de hoekjes mooi vast zetten.

Dan de voor en achterkant met de verkeerde kant met een klein steekje aan elkaar vastzetten.

Je kunt er dan een koordje of een lintje omheen doen en spelden insteken om het lintje vast te zetten.

En dit is de achterkant.

15 opmerkingen:

Wilma Kuin zei

Wat een schatje!! Hij is erg leuk,..

Miny zei

Wat een leuke taartjes, maar goed dat ze van stof zijn :))

Groeten Miny

Riet zei

Wat een duidelijke uitleg Elza, ik wil er ooit ook eens wat gaan maken...
Je kussentjes zijn ook weer mooi geworden, ze zijn ook leuk als het geen kerst is.

Guusje, zei

Wat is hij leuk geworden en bedankt voor de duidelijke uitleg.

Hetti zei

Het is een leuke pinkeep geworden Elza, ziet eruit om op te eten!
Dank je wel voor de uitleg,
groetjes, Hetti

petrashandwerken ..steekje voor steekje zei

wat een súper LEUKE pinkeep, Elza..
..MOOI gemaakt!
groetjes, Petra

studiowit zei

Wat is hij mooi geworden!
Duidelijke foto's.

Anoniem zei

Wat een schatjes, je zou ze zo opeten niet waar!! Helemaal te gek. wat betekent pinkeep? Is dat een speldenkussen! Lieve groet Constance

Annelies zei

Hallo Elza, dankjewel voor de duidelijke uitleg!
Het ziet er allemaal erg mooi uit!

Anoniem zei

Prachtig mooi geworden Elza!! En bedankt voor de uitleg ervan. groetjes van Rommy

sarams1987a zei

hij is heel prachtig geworden

Minet zei

Hij ziet er prachtig uit. Om op te eten -:)

Cath zei

He Elza, wat een leuk achterkantje.. is wel heel er goed gelukt met zoeken naar de juiste stof....

gr Cath

Anoniem zei

Hallo Elza,

Dank je wel voor je bericht op het prikbord. Ik weet nu (dankzij je duidelijke uitleg op je site) wat pinkeep's zijn. Ik zag dat je met de 6 fat man bent begonnen. Toevallig zag ik die gisteren ook op een site en heb ik een mail gestuurd. Ik wil ze ook gaan maken. Is dat nou zo'n Sal? Omdat je dus elke keer iets opgestuurd krijg? Ik kon er ook niet achter komen wat het nou eigenlijk koste.

Groetjes, Anne

zenuwpees zei

Je pinkeep is heel mooi ,ik wil ook een pinkeep maken maar weet niet welke speldjes ik moet gebruiken.Je mag mij met een maailtje antwoorden marieclaire.morren@skynet.be groetjes Marie-Claire