Woensdag 2 maart houdt SnB Fryslan een flashmob. Op het station van
Leeuwarden om 18.00 uur.
Hoe dit er uit gaat zien is nog onder constructie maar hierbij willen we
graag heel veel brei(st)ers uitnodigen om er aan mee te doen!
De flashmob loopt af door het plaatsen van gebreide en gehaakte bloemen op
een van te voren afgesproken plaats.
Hiermee willen we de grijze winter achter ons laten en de natuur vast wat
opfleuren en kleuren met onze vrolijke bloemen en zo al een beetje voorjaar
laten ontstaan.
Wie wil meehelpen om heel veel bloemen te breien en te haken zodat het een
grote fleurige boel gaat worden?
Mocht je zelf niet kunnen op 2 maart, maar wel willen breien/haken dan kun
je je bijdrage naar ons toesturen of langsbrengen.
Er is aandacht vanuit de pers; de Leeuwarder Courant volgt ons met de
voorbereidingen en zal verslag doen van de flashmob in tekst en beeld.
Tot ziens op 2 maart
---------------------------------------------------------