zondag 23 september 2012

Voor kruidnoten nog wat vroeg

Overal zie je ze al een paar weken liggen de kruidnoten.
En dat vind ik wel wat vroeg, maar het prachtige blad Just Cross Stitch 2012
Special Christmas Issue met maar liefst 78 kerst ornamenten is er weer.
En met de kerstornamenten kun je niet te laat beginnen.
In 2004 kocht ik mijn eerste nummer en het is wel een verslaving.
In ieder blad staan er altijd wel een serie ornamenten die ik steeds weer maak en het is ook zo leuk om doorheen te bladeren.

3 opmerkingen:

Ann zei

Hoi Elza,
Ik begrijp wat je bedoelt! Zelf ben ik enkele jaren geleden begonnen met het "verzamelen" van deze magazines - en ondertussen ook nog enkele aangekocht via Ebay :-).
Ben benieuwd naar welke ornamentjes je gaat maken uit dit exemplaar.
Groetjes,
Ann

qm zei

je krijgt al een leuke verzameling , Elza.
ga je ze dit jaar ook weer aan je "boompje"hangen?
groetjes

Monica zei

Ja, wat zijn die bladen toch leuk, je ziet er steeds iets nieuws in.