maandag 3 september 2012

Nog 25 hexjes denk ik

Het bedje is klaar en de lakentjes ook.
Nu nog 25 hexagonnetjes (denk ik) en nog een leuk randje eromheen dan is het dekentje ook klaar.
Dan kan de pop met bedje mooi naar boven, misschien past mijn beertje hier ook nog wel bij.
Het dekentje heb ik gemaakt van allerlei restjes en het effen lapje eromheen is pitjeskatoen.
De hexjes 0,5 inch zijn eerst op dun kanton geprint en toen heb ik er stof omheen geregen en alles met een klein steekje aan elkaar gezet. Als alles klaar is komen de kartonnetjes er weer uit en krijgt het nog een vulling en een achterkant.
 


8 opmerkingen:

berthi zei

Kijk daar ligt het prinsesje heerlijk te genieten in haar bedje! Mooie vrolijke kleurtjes!

Letty zei

Wat schattig!!

Marion zei

Wat lief Elza. Beer kan er vast nog wel naast.

Gr. Marion

petrashandwerken ..steekje voor steekje zei

wat LEUK.. mooi gemaakt Elza!

josé zei

Dit is al top bedje en pop. Maar het dekentje is ook helemaal geweldig enig.

Lenie zei

Wat ziet dat er schattig uit Elza.

Groetjes Lenie

Jeanny zei

Wat ziet dit er schattig uit Elza.
Lieve groet.

marian'ne m zei

Zulke lieve hexjes, doet heel klassiek aan zo met dit mooie bedje !!

Maar de bedjes van de meisjes zijn ook zo énig. Kunnen ze hun eigen bedje herkennen ??

Bedankt voor de leuke link ;-)

((zwaaii)).. MM