maandag 10 september 2012

buit van zaterdag

Ik wil nog even laten zien wat ik afgelopen zaterdag gekocht heb.
Bandje, knoopjes, borduurstof en een prachtig patroon, ik zeg niet bij wie dat zien jullie zo wel anders denken jullie dat ik aandelen heb in dit bedrijf en dat is niet zo.
Ik vind haar patronen alleen zo onweerstaanbaar mooi.
(Ik ben al bijna klaar met het borduren ervan)
En de stofjes zijn die niet geweldig, eentje met allerlei borduursteken erop en eentje zo lief met gekke poezen en ook een naaimachien en hartjes.

6 opmerkingen:

Marion zei

Hahahaha Elza ik kan zo al raden waar je spulletjes vandaan komen!!!!
Je hebt mooie aankopen gedaan.
Ik ben benieuwd naar je borduurwerk als het af is.

Lieve groetjes van Marion.

Monica zei

Leuk weer van die nieuwe spulletjes, succes met borduren

quiltingmieke zei

piep

oh wat fijn , je buit koesteren,
benieuwd naar het resultaat

knuf mieke

Oude lappen zei

Ik zou net hetzelfde kopen. Proficiat met je aankopen.
Liefs Liliane

Jeanny zei

Heerlijke aankopen Elza.
Lieve groet.

Petra zei

wat een leuke buit Elza!! daar kun je weer mee aan de slag dit najaar!!