Posts tonen met het label foto. Alle posts tonen
Posts tonen met het label foto. Alle posts tonen

donderdag 6 januari 2011

Kaartspel Harlingen

http://www.harlingenboeit.nl/ruilbeurs-harlinger-kaartspel

Ja hoor deze wil ik natuurlijk ook allemaal hebben, maar dat is lastig.
Kon ik er vanmiddag een heleboel zo ophalen bij de fam.Fopma.
Maar ik zoek er nog wel wat en heb dubbel.
Erg leuk al die oude foto's.