vrijdag 17 februari 2017

de tijd gaat steeds sneller

Alweer het blokje van maart.
Te vinden op de Facebookpagina van Bobbins.

Vandaag is het de geboortedag van mijn vader.
Thomas Huijser geboren in Harlingen op 17-02-1911

Helaas niet zo lang meegemaakt, hij is overleden toen ik 14 jaar was.

Nu is het leuke dat een dochter van mijn nicht Maaike naar Indonesiƫ gaat en de plaatsen wil gaan bezoeken waar haar vader Philip Huijser en mijn vader zijn geweest

Aankomst Indiƫ:29-03-1946 Batavia
Aankomst Rotterdam:

14-07-1948


Ze zaten bij het Bataljon Friesland.

Zijn er nog mensen die meer weten over onze vaders
tweede links boven is Philp en daaronder zit Tom.







2 opmerkingen:

Vlinder zei

wat een Superleuk blokje! Mijn vader heeft ook als militair in Indie gediend, volgens mij ook ongeveer in de periode '46/'48, zij zijn toen met kerst vertrokken naar Indie, ik zal het nog een keer even opzoeken, kan het hem niet meer vragen want hij is op 87 jarige leeftijd in 2009 overleden. groetjes Petra

Marguerite zei

Mooi die oude foto's.