dinsdag 19 juli 2016

Vakantie voor de meisjes

Zelf hebben we nog geen vakantie maar de meisjes zijn wel onderweg met hun ouders.
Meestal maak ik een pakje voor onderweg.
Deze keer voor allemaal een tasje.
Het is een shopper die je ook op kunt vouwen. 

Deze is voor Femke, er zit ook nog een kaartje in met een boekje.

Deze is voor Kim, met een kaartje en een ander boekje.

Dit aapje heb ik in het tasje gestopt wat ik gemaakt heb voor Jasmijn.

De stof voor het tasje is door Jasmijn uitgezocht bij deze quiltkraam in Warffum.
Dit is de stof met de poesjes die vond ze zo mooi.
Ik hoop dat iedereen een fijne vakantie heeft en straks weer veiling thuis komt.
Er gebeuren zulke rare dingen op dit moment.


6 opmerkingen:

mieke zei

Een leuk idee, die tasjes.
grtjs Mieke

Guusje, zei

Wat een leuke tasjes en wat ern leuk idee om dat te doen. De stofjes zijn ook zo leuk die je ervoor hebt gekozen.

Corina zei

Leuke tasjes en handig

Annie Kingma zei

Mooie verrasing voor je meisjes.
Prachtig gemaakt van leuke stof.
Vakantie is fijn, gun het allemaal.
Maar ben altijd blij dat iedereen weer gezond en wel op honk is.
Groetnis Annie

FLR zei

Enige tasjes! Leuk hè, dat ze zo goed hun eigen stofjes kunnen uitzoeken.
Ik maakte een pakjestas voor de kleinzoon, zo leuk om te doen.
groetjes
Francisca

10ekequilt zei

Wat een leuk idee, een vakantietasje met een cadeau tje erin! Een om te onthouden.
Groetjes 10eke