donderdag 16 juni 2016

Ik ben er weer

Ik denk dat het in de jaren 90 was dat ik een cursus gedaan heb met de buurvrouw.
Het boek hieronder is het eerste quiltboek wat ik gekocht heb.
En laat ik nu op het quiltfestival deze quilt tegen komen..
Het prachtige kerkje hing vol met quilts van Klazien Hoomans.


Nog meer moois van Klazien.


Prachtige dag met heel veel mooie dingen , omdat ik moest lopen heb ik eerst alles in Warffum bezocht. Als ik volgend jaar ga dan moet er een fiets mee.


Gelukkig kon ik met een oude schoolbus naar Uithuizen.
Prachtige kerkjes met mooie quilts.



Ook leuk om dit met je oude spijkerrok te doen.
Gelukkig raakte ik aan de praat met drie dames uit Friesland met een auto, ik mocht met hun mee naar 't Schathoes Menkemaborg. Prachtige plek.

Een telefoontje naar onze dochter en die heeft me weer opgehaald.
Gelukkig woont ze ook in Groningen maar dit was best nog wel ver rijden.
Vanmorgen had ze me ook al in Warffum gebracht.
Daar was nog een leuke beurs in een vreemd gebouw.

Veel bekende winkeltjes gezien.


1 opmerking:

Vlinder zei

Wauw er waren Prachtige quilts bij..mooie foto's..je hebt vast wel weer inspiratie opgedaan..wat is Menkemaborg leuk he? vaak pannenkoeken gegeten daar..Fijn weekend! groetjes Petra