zondag 7 oktober 2012

nog even over Hijum

 
Dit is dus Super Goof oftewel Ingrid van der Harst
Zaterdagmiddag een vol dorpshuis in Hijum,nog nooit zoveel vrouwen gezien tegelijk.
101 vrouwen zaten in het dorpshuis.
 Een geweldige uitleg en mooi verhaal bij al de quilts die we te zien kregen en ook mochten vasthouden en aanraken, wel heel bijzonder om zo van dichtbij te zien en te voelen.
Deze foto is van de beroemde quilt zowel in binnen en buitenland van de klosjes.
 Deze quilt is ook zo geweldig,dit zijn de vingerhoedjes die ook door heel veel quiltsters gemaakt is.
Maar deze is zo groot en de vingerhoedjes zijn zo klein.
En dit is ook een heel mooie de dancing dollies, zo mooi en teer door de oude stofjes.
Meer foto's heb ik niet gemaakt (moest zelf even genieten) Goof heeft er zelf heel mooie foto's gemaakt en op haar blogje gezet. Supergoof en ook hier staan mooie foto's bij Annie
 
Deze heb ik even geleend van Goof (met toestemming) 
We kregen ook nog thee/koffie met chocola en later nog koffie/thee met oranjekoek.
Na afloop nog een leuk tasje met cadeautjes, wel heel erg gezellig zo en een prima organisatie.
Heb ook nog wat leuks gekocht, wat bandjes bij http://www.marutska.nl/
en ook nog een lijmpen bij haar zus http://www.quiltkoffer.nl/, schijnt erg handig te zijn volgens de kenners.
Ik heb erg genoten en zal het nu veel gemakkelijker aanpakken.
Meer lef en durf en niet te moeilijk doen.
 

6 opmerkingen:

Annelies zei

Wat leuk je foto's te bekijken.

Jeanneke zei

Leuke foto's Elza!
Vooral het 'niet te moeilijk doen' heeft mij ook verrast en bijzonder aangesproken.
Groetjes,

Jeanneke.

Klaske zei

Fijn dat je hebt genoten, ik mocht bij de regiodag al genieten van ingrid haar quilts.

quiltingmieke zei

piep leuk om er even bij te zijn geweest

knuf mieke

Willy zei

Een fijne middag hadden jullie. Leuk om zo even mee te kunnen kijken. Groetjes,

Annie Kingma zei

Ja het was super leuk,2
Ook mooi je verslagje.
De foto's die ik van het podium had gemaakt, waren wat veraf, en die heb ik dus maar niet. geplaatst
Groetnis Annie