woensdag 11 januari 2012

van alles wat

Begin van een sneeuwmannen quiltje.
Patroon is bij Bobbin te koop.
Wil er nog eentje voor mij zelf gaan maken.
Wie weet komt er wel sneeuw.

Inmiddels 49 lapjes bij elkaar gevonden.
Denk dat ze zo wel aan elkaar kunnen, dan vulling erachter, fleesedekentje en een biesje.
Moet nog wel even doorpitten natuurlijk en dan kan hij mooi in mijn stoel, lekker warm.

Weer met een nieuw blok begonnen van Nature's Home Afghan.
Misschien dat dit blok iets sneller wil, de vorige (links) moet maar even wachten dat zijn zoveel bloemetjes.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

ik had hier geen reactie geplaatst, maar op het prikbord ;-)
ben dol op nature afghan, durf er zelf niet aan te beginnen.

Monica zei

Wat leuk is dit borduurwerk Nature's Home Afghan, Uit hoeveel blokken bestaat dit? en hoef je er nog maar twee of drie? het zal een heel werk geweest zijn, maar het schiet zo al leuk op.

petrashandwerken ..steekje voor steekje zei

je bent druk, Elza..
allemaal PRACHTIGE projecten!
veel knutselplezier!
groetjes, Petra

Veerle zei

ik blijf de afghan bewonderen....ook voor mij is dit werk te groot....maar het is zooo mooi!

succes nog!

Veerle