maandag 27 juni 2011

zo veel

Lieve mensen allemaal heel erg bedankt.
Heb zoveel cadeaus gekregen, geld om te kopen wat ik graag nog wil hebben.
Digitale fotolijst voor jullie weten wel wat voor foto's
Kaarten, mailtjes berichtjes en houten kistjes, opbergbox, lavendel met mooi geborduurd zakje, mok met thee, snoep, prachtige hanger uit de derde wereldwinkel, vlinders. En ik was bijna iets vergeten het prachtige patroon Home Sweet Homes Quilts van http://www.nennedesign.nl/
Erg bedankt hiervoor het was een mooie verjaardag.

7 opmerkingen:

Vlijtige Handjes zei

Hartelijk Gefeliciteerd. Heerlijk verwent.
Groetjes Anita

Amarins zei

Hartelijke gefeliciteerd. Wat ben je toch super verwend

Hetty zei

Goedemorgen Elza.
Nog van harte gefeliciteerd.
Je bent lekker verwent leuke cadeaus heb je gehad.
Groetjes Hetty.

Tineke zei

Alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag Elza.
Je hebt leuke cadeautjes gekregen.
Groetjes Tineke

Esther zei

Hoi Elza,
Hier even een bericht naar aanleiding van je vraag op het prikbord. (Wat gezellig, zo'n tafel vol cadeaus!) Ik heb er van een ander merk nog één liggen, met reservenaalden. Hij is nog nooit gebruikt, want ik heb er twee. Die kun je van me overnemen voor € 15. Ik zal er zo even een advertentie voor plaatsen op Marktplaats. Daar was ik toch al mee bezig. Zie hieronder voor de link. Ik heb ook tack removers op Marktplaats staan, dan kun je ze er ook weer uithalen. :-)
Hartelijke groet, Esther
http://verkopers.marktplaats.nl/907174

Riet zei

Elza alsnog gefeliciteerd met je verjaardag! Zo te zien ben je lekker in het zonnetje gezet.
Geniet van al je nieuwe spullen!

berthi zei

Een beetje te laat, maar alsnog van harte gefeliciteerd! Je bent lekker verwend, dus echt jarig zoals het hoort!