woensdag 26 juni 2013

Jarig en een leuk cadeautje, bloggersquilt

 

De button wil even niet werken dus klik op de link.
 
Je kunt bij Jacqueline een blokje inleveren en dan kan die gemaakt worden.
Ik heb een tijdje terug mijn eerste blokje (log cabin) bij haar ingeleverd en nu kreeg ik een berichtje dat hij morgen op haar site komt.
Rechts op haar site zie je in het groen Bloggersquilt   als je daar op klikt krijg je het hele verhaal.
Is dat geen leuk verjaardagscadeautje?
Morgen word ik maar liefst 60 jaar en zondag gaan we nog met kinderen en klein dochters naar aquazoo, morgen gezellig verjaardag met allemaal lieve bekenden.
 
 
 


9 opmerkingen:

Anoniem zei

Alvast gefeliciteerd met je verjaardag Elza!
Dat is inderdaad een heel leuk verjaardagscadeautje.
Veel plezier in aquazoo-het is daar erg leuk.
groetjes,Truus uit Drenthe

Anoniem zei

Alvast van harte ;))

neeftje zei

Gefeliciteerd!!!!! En nogmaals bedankt voor je inzending!

Annelies zei

Van harte gefeliciteerd !!

Klaske zei

Gefeliciteerd Elza!! Fijne dag toegewenst!

Marion zei

Lieve Elza, van harte gefeliciteerd met je verjaardag en maar hopen dat er nog heeeel veeeel creatieve jaren bijkomen.

Fijne dag.

Lieve groetjes van Marion

Anoniem zei

Van harte gefeliciteerd Elza. En nog vele goede jaren samen met man, kinderen en kleinkinderen toegewenst. Fijne dagen toegewenst.
Groetjes van Rommy

Pauline zei

Alvast van harte gefeliciteerd met je 60e verjaardag, ik wens je alle goeds voor de toekomst toe.
Hartelijk dank voor je mooie bloggersquiltblok, ik zal hem met plezier gaan maken.

Dora zei

Gefeliciteerd Elza. Fijne zondag.

groeten, Dora