maandag 9 juli 2012

wat kleine werkjes tussendoor

 Dit is een Scissor Fob of zoals ik meestal zeg een hangertje voor aan mijn schaartje.
De oude is echt helemaal versleten en moest nodig eens nieuw gemaakt.
 Vooral aan de achterkant kun je het goed zien, oudje van 2005.
Het patroontje komt bij De Handwerkboetiek weg en is van The Needles Content.
Het heel July Birdhouse Scissor Fob.
Omdat ik het waterbeloen knoopje niet meer kan kopen heb ik er nu een bloemetje op gezet.
Dit is de achterkant van een naaldenboekje.
Het garen is verloopgaren van Venus kleur 020
Ook dit patroontje is van The Needles Content en is een oudje die ik al vaker gemaakt heb.
Het heet Jill's Needlecase.


3 opmerkingen:

Anoniem zei

lieve werkjes :-)

Jeanny zei

Leuke werkjes zijn het!
Lieve groet.

Minet zei

Leuke werkjes zijn het.