dinsdag 29 maart 2011
lap afgewerkt met een stofje en nieuws lap 1786
De lap voor Thijmen afgewerkt met een stofje, twee
lusjes aan de bovenkant dan kan er een stokje doorheen.
De lap lijkt scheef maar dat komt door de foto.
de Friese merklap 1786 er is weer nieuws.
maandag 28 maart 2011
Prik
Dit is een speldenkussentje geplakt op een houten garenklosje.
Het patroontje is gemaakt door Simone, http://www.soedidee.nl/
Je krijgt het gratis bij een bestelling.
Het garen wat ik gebruikt he is Victorian Motto Sampler red .
Je kunt het niet wassen want het is handgeverfd.
Het patroontje is gemaakt door Simone, http://www.soedidee.nl/
Je krijgt het gratis bij een bestelling.
Het garen wat ik gebruikt he is Victorian Motto Sampler red .
Je kunt het niet wassen want het is handgeverfd.
zaterdag 26 maart 2011
knuffeltjes geven
Vandaag even op deze meisjes gepast.
Hun vader en moeder halen een vouwwagen op voor hun vakantie.
Ze waren heel erg lief en veel lachen.
Wij waren vroeg wakker want half 10 stonden ze op de stoep.
Mag best vaker hoor wij vonden het heel erg leuk.
donderdag 24 maart 2011
grappig ook buiten Nederland
http://needleprint.blogspot.com/
Hoe gaat zoiets door de wereld
http://www.eungsschoppe.nl/index.htm en een mooie tentoonstelling met 61 werken van
Jeanny.
Hoe gaat zoiets door de wereld
http://www.eungsschoppe.nl/index.htm en een mooie tentoonstelling met 61 werken van
Jeanny.
woensdag 23 maart 2011
lap thijmen zover klaar
Het borduurwerk is nu klaar, de lap wil ik nog wel afwerken met een stofje.
Een deel van het patroon komt uit de Ariadne Baby en Peuter van 1989
maandag 21 maart 2011
Het patroon is gevonden.
Dit is een klein stukje van het patroon , het is inderdaad gevonden.
En wel dichtbij, Tineke uit Witmarsum heeft hem vroeger gekocht in Enkhuizen en nooit gemaakt.
Er staan ook geen kleuren nummers bij die moeten we uitzoeken met de foto van de lap van buurvrouw erbij.
Super dat alles nu gelukt is. Iedereen heel erg bedankt voor de soapserie die we er met elkaar van gemaakt hebben. Ik vond het heel erg leuk.
En wel dichtbij, Tineke uit Witmarsum heeft hem vroeger gekocht in Enkhuizen en nooit gemaakt.
Er staan ook geen kleuren nummers bij die moeten we uitzoeken met de foto van de lap van buurvrouw erbij.
Super dat alles nu gelukt is. Iedereen heel erg bedankt voor de soapserie die we er met elkaar van gemaakt hebben. Ik vond het heel erg leuk.
Lente
Onze dame's vinden het heerlijk.
Zo in het zonnetje.
Ik hoop dat het vandaag ook een mooie dag gaat worden.
Abonneren op:
Posts (Atom)


