dinsdag 14 januari 2014

Quiltcafe Harlinger Station

Mooie huizen.
Lastige blokjes. 
 Leuke kleurtjes
Mooi blokje. 
Leuke miereneter. 
Steekje voor steekje. 
 Ook alweer mooie blokjes afgewerkt.
 
Er waren deze keer 16 dames en er kwam ook nog iemand langs van de Harlinger.
Deze foto's zijn gemaakt door Elske. 
De volgende bijeenkomst is de tweede dinsdag van februari.
Het was in ieder geval weer heel gezellig.
O ja mijn vermist blokje is ook weer gevonden, lag gewoon thuis nog niet uitgeknipt.


maandag 13 januari 2014

Klosje met randjes en weer quilten

Dit heb ik gemaakt van het lapje met de rode randjes.
1 draadje over 1 draadje (met vergrootglas).
Leuk om te doen.
 
Morgen weer naar het station om te quilten.
 
 
 

randje 4, 5, en 6 plus nog wat meer

Randjes bijgewerkt de onderste drie met kleur dmc 924

Hier ben ik bijna klaar nog even het laatste randje afmaken.
Dit gaat iets heel anders worden, met 1 draadje over 1 draadje.

donderdag 9 januari 2014

Kapstokje in de hal

De kerstspulletjes zijn weer weg en nu wachten op de winter.
De schaatjes hangen weer aan het kapstokje.
 

maandag 6 januari 2014

nog wat oude foto's

Dit was 21 januari 2013 voor mij mag dit nog wel even.
 

Dit is een foto van de oude ijsbaan achter het station.
Deze foto is van Harlingen toen (Facebook)
 
 
Dit is nog een foto van de ijsbaan zoals hij nu is: aan de overkant van de Batting.
 
 

zaterdag 4 januari 2014

Randjes 1,2 en 3


De eerste randjes staan er op.
De kleur is 336
Wie het nog niet gelezen heeft, je kan nog meedoen.
Iedere week een randje of 2.
Hier is het patroon te vinden van de randjes.


donderdag 2 januari 2014

meest trots op

De randjes borduren, daar ga ik aan meedoen.
Veel meer zal ik wel niet gaan borduren.
De geboortelap voor het kindje wat geboren gaat worden is zover klaar.
Met andere pakjes voor de baby ben ik druk bezig, maar zet die nog even niet op het blogje.
 
Daarom laat ik even zien waar ik het meest trots op ben wat ik in 2013 gemaakt heb.
 
 
Dat is deze, voor de derde verjaardag van Kim en Femke gemaakt.
Met het quilten ga ik wel verder.
De cursus is nog niet afgelopen en we hebben nog een quilt café.
De hexagonen moeten ook weer verder.