http://www.vlindernet.nl/rupsinfo.php?vlinderid=495
We vinden steeds meer van deze rupsen in de lavendel.
Mooie beestjes, we laten ze lekker zitten.
Onze poeskes kijken er heel erg vreemd naar van wat dat nu is voor spul.
maandag 9 mei 2011
zondag 8 mei 2011
haken uit proberen
Gistermiddag lekker naar Sneek geweest.
Gezellig met Joke koffie gedronken en naar allerlei leuke winkels geweest.
Bij Devo haakgaren gekocht en vandaag meteen maar even proberen.
Eerst een bloemetje haken en daar dan een vlindertje van maken.
Hier kun je het patroontje vinden:bloemetje en vlinder ze leggen het hier uit met cadeaulint maar ik heb het met garen gehaakt.
Gezellig met Joke koffie gedronken en naar allerlei leuke winkels geweest.
Bij Devo haakgaren gekocht en vandaag meteen maar even proberen.
Eerst een bloemetje haken en daar dan een vlindertje van maken.
Hier kun je het patroontje vinden:bloemetje en vlinder ze leggen het hier uit met cadeaulint maar ik heb het met garen gehaakt.vrijdag 6 mei 2011
speelkleed
Deze stapel lapjes moet een speelkleed worden waar twee kindjes op passen.
Het is best wel lastig werken zo.
Maar het komt vast wel weer goed.
Lekker felle meisjes kleuren.
Ik zet er wel onder babys maar zo klein zijn ze niet meer. Volgende week alweer 9 maanden wat gaat dat snel.
Het is best wel lastig werken zo.
Maar het komt vast wel weer goed.
Lekker felle meisjes kleuren.
Ik zet er wel onder babys maar zo klein zijn ze niet meer. Volgende week alweer 9 maanden wat gaat dat snel.
woensdag 4 mei 2011
stopjes
Ben een beetje begonnen met de stopjes, maar nu zit ik nog wel met een vraag.
Wat is de boven en onderkant?
Waar de witte draden zitten is dat de bovenkant. Hoe begin en eindig je een draad zo onzichtbaar mogelijk en moet ik ook een stukje uit de stof knippen.
Wie het weet mag het zeggen.
Wel leuk werk wit op dit rode lapje.
Wil op een grote lap allemaal stopjes maken maar eerst maar eens proberen.
Wat is de boven en onderkant?
Waar de witte draden zitten is dat de bovenkant. Hoe begin en eindig je een draad zo onzichtbaar mogelijk en moet ik ook een stukje uit de stof knippen.
Wie het weet mag het zeggen.
Wel leuk werk wit op dit rode lapje.
Wil op een grote lap allemaal stopjes maken maar eerst maar eens proberen.
dinsdag 3 mei 2011
maandag 2 mei 2011
Weer wat klaar (bijna)
Eindelijk weer eens wat af.
Nu ja af ik moet het nog wel af werken.
Het mooie hartje met de roosjes en de pracht van een theedoek daar komen nog onze letters in en ik wil er een blind zoompje omheen maken.
Het was een heerlijke lap om te maken.
zondag 1 mei 2011
fietsen
Ik wilde een eindje fietsen naar de bollen bij Arum, helaas het woei erg veel en zelfs met mijn fietsje met hulp wil het niet.
Maar wel mooie veulentjes gezien .
Abonneren op:
Posts (Atom)



