Het is toch wat, moet je hapjes proeven.
Stukje peer, stukje komkommer.
Moet dat nu echt.
Een stukje peer lust ik nog wel.
maandag 14 februari 2011
donderdag 10 februari 2011
nieuw kindje in de familie.
Deze knaap is 8 pond en heeft de mooie namen Thijmen, Christiaan.
Alles is goed gegaan en het kereltje is thuis geboren.
Ook zusje Benthe moet even wennen.
maandag 7 februari 2011
vervolg huisarts
Ja ja na drie keer bellen, morgen longfoto maken en bloed prikken.
Henk zal vandaag al de papieren ophalen.
Het is een soort dokters serie aan het worden.
Tot morgen.
Henk zal vandaag al de papieren ophalen.
Het is een soort dokters serie aan het worden.
Tot morgen.
nog steeds niks
Voel me nog steeds niet lekker.
Zal straks nog maar eens met de huisarts bellen.
Het blijft maar doorgaan.
Zal straks nog maar eens met de huisarts bellen.
Het blijft maar doorgaan.
vrijdag 4 februari 2011
Flashmob in Leeuwarden
Woensdag 2 maart houdt SnB Fryslan een flashmob. Op het station van
Leeuwarden om 18.00 uur.
Hoe dit er uit gaat zien is nog onder constructie maar hierbij willen we
graag heel veel brei(st)ers uitnodigen om er aan mee te doen!
De flashmob loopt af door het plaatsen van gebreide en gehaakte bloemen op
een van te voren afgesproken plaats.
Hiermee willen we de grijze winter achter ons laten en de natuur vast wat
opfleuren en kleuren met onze vrolijke bloemen en zo al een beetje voorjaar
laten ontstaan.
Wie wil meehelpen om heel veel bloemen te breien en te haken zodat het een
grote fleurige boel gaat worden?
Mocht je zelf niet kunnen op 2 maart, maar wel willen breien/haken dan kun
je je bijdrage naar ons toesturen of langsbrengen.
Er is aandacht vanuit de pers; de Leeuwarder Courant volgt ons met de
voorbereidingen en zal verslag doen van de flashmob in tekst en beeld.
Tot ziens op 2 maart
---------------------------------------------------------
Leeuwarden om 18.00 uur.
Hoe dit er uit gaat zien is nog onder constructie maar hierbij willen we
graag heel veel brei(st)ers uitnodigen om er aan mee te doen!
De flashmob loopt af door het plaatsen van gebreide en gehaakte bloemen op
een van te voren afgesproken plaats.
Hiermee willen we de grijze winter achter ons laten en de natuur vast wat
opfleuren en kleuren met onze vrolijke bloemen en zo al een beetje voorjaar
laten ontstaan.
Wie wil meehelpen om heel veel bloemen te breien en te haken zodat het een
grote fleurige boel gaat worden?
Mocht je zelf niet kunnen op 2 maart, maar wel willen breien/haken dan kun
je je bijdrage naar ons toesturen of langsbrengen.
Er is aandacht vanuit de pers; de Leeuwarder Courant volgt ons met de
voorbereidingen en zal verslag doen van de flashmob in tekst en beeld.
Tot ziens op 2 maart
---------------------------------------------------------
dinsdag 1 februari 2011
breien zover klaar
De poncho, mutsje slofjes en sjaaltje zijn zover klaar.
Nu nog een setje.
Zondag hoop ik dat ze het kunnen passen.
lentehartje
dit lieve patroontje kun je hier vinden
http://www.acufactum.de/service.asp
Even goed op de site kijken er staan ook omnummeringen op.
Ik heb hem gemaakt op een donkerbruin lapje.
Abonneren op:
Posts (Atom)





