maandag 20 november 2017

borduur cadeautjes

Een flink aantal jaren terug waren en veel borduurgroepen op Yahoo.
Daar deed ik graag aan mee.
Je had ook een wensenkermis waar je mocht aangeven wat je graag wilde.
Mijn wens was hier iets met sneeuwmannen. 
Deze heb ik nog eens gemaakt, dat was de tijd van de theedoosjes.

Een speldenkussen in de vorm van een bootje als de zeiltjes open gaan zit er een schaartje en een naaldenboekje achter.
Kistje met theelichtjes.

Mooie pompoenen.

Herfst hangt hier nog steeds.


En dit waren de harten.
Ook kon je elkaar een briefje sturen met borduurwerk.
De envelop ook helemaal van borduurstof.
Zo leuk om te ontvangen.

Heb nog wel meer maar dat heb ik niet op de foto.
Het was heel leuk om te doen.
Heb zo nog steeds mooie borduurwerken in huis waar ik van geniet.

1 opmerking:

conny's quilts en creaties zei

Wat een leuk overzicht van jouw borduurwerk is dit, sfeervol, groetjes, Conny