maandag 18 september 2017

weer wat met lapjes

Mijn kleine liniaaltje was zoek dus een nieuwe besteld en meteen ook een prachtige agenda.
Er staan geen patroontjes in maar wel heel mooie foto's van Quilten .

De maand oktober van Bobbins is ook weer klaar.

Dit zijn de andere maanden.
Ik denk dat ik hier een gordijntje van maak.

Bedankt voor de berichtjes op mijn vorige blogje. Er zijn een paar trouwe volgers die het in ieder geval leuk vinden dat ik weer begonnen ben.


Borduren doe ik ook nog wel hoor dat komt na woensdag.


2 opmerkingen:

Annie Kingma zei

Hoi ik zie jou blog weer,
het vorige logje heb ik gemist.
Mooi de Bobbin quilt blokken.
Agenda met quilt foto's, nooit van gehoord.
Groetnis Annie

Vlinder zei

je quiltblokken zijn erg mooii Elza, en wat leuk een agenda met Quilts!! groetjes Petra