maandag 17 maart 2014

Het haken en nog meer leuks

Weer een paar randjes gehaakt, het begint wel kleurrijk te worden.
Als het moeilijk gaat worden zoek ik (op aanraden van Amarins) nu filmpjes op You Tube.
Zie de link hierboven.
De reclame kun je overslaan.
Alleen de bovenste deken ben ik nu aan het maken, maar de anderen volgens misschien ooit ook nog eens een keertje.
 
De mand met pakjes voor de baby is af.
Als het baby'tje eerder komt dan zijn wij zover klaar.
Spannend hoor .
 
Er nog meer leuke dekens te haken.
Deze is niet zo moeilijk maar wel leuk.
En dan natuurlijk deze nog
 
De zigzagdeken
Het patroon is op veel sites te vinden maar ik vind die van Wieke van Keulen erg mooi.
 
 

2 opmerkingen:

Marguerite zei

Ik ben ook begonnen!!
Ben met mijn derde randje bezig.
Ohhhh vanmiddag kan ik met week 3 beginnen, denk ik, die ziet er erg ingewikkeld uit. Maar gewoon doorgaan.
Die van mij wordt niet zo kleurrijk als die van jou.

Hobbyrita zei

Jij bent wel goed bezig zeg! Je derde deken dat je ons al kan tonen. En je bent al klaar met de mand voor de baby!
Grtjes, rita.