dinsdag 21 januari 2014

Borduurbee in Leeuwarden


Op 1 februari willen we een Randje per week borduurbee starten. We willen proberen om 1 keer in de maand bij elkaar te komen. `s middag van 13.30 tot 16.00 in het buurthuis Markant in Zuiderburen Leeuwarden. Dus iedereen die in Leeuwarden of omgeving komt en zin heeft om gezellig èèn keer in de maand met elkaar te borduren/kletsen en bewonderen, meld je bij mij aan.
Dus niet bij mij (elza) maar bij Jellie

En weet je nog meer mensen die mee willen geef het dan even door.
 
 
 
 

1 opmerking:

Anoniem zei

Mooi je blauwe randjes.
Had het al bij Jellie gelezen-helaas voor mij is Leeuwarden te ver-denk wel een uur rijden.
Wie weet doet iemand het hier in de buurt ook.Als ik een blog had,zou ik een oproepje doen,maar ja...
gezellige avond
groetjes,Truus uit Drenthe