dinsdag 24 september 2013

moest nog wel wat maken

Natuurlijk moest ik tijdens mijn verblijf in Bad Pyrmont nog wel wat handwerken.
Puntjes aan mijn hexagonnetjes gezet en nog een borduurwerkje afgemaakt.
Het kussentje midden op de foto is af en zo moet het andere borduurwerkje ook afgewerkt worden. 
En er was een Workshops aquarelleren in de personeelskantine van het kuuroord.
Hier zie je de juf en Hieky.
Je kunt aan de stoeltjes zien dat deze niet voor ons geschikt zijn.
We kwamen er bijna niet meer af. 
Dit kunstwerk (rechts) heb ik gemaakt.
De lerares heeft ook veel gedaan hoor.
Het was wel leuk om te doen.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Mooie aquarel heb je gemaakt-hangt het nu bij je thuis?
Vreemd dat ze jullie op zulke stoelen een workshop laten doen-dat verwacht je toch niet in zo'n speciaal kuuroord.
Met je borduurtje en patchwork kun je weer verder-leuk dat (spelden?)kussentje.
gezellige dag
groetjes,Truus uit Drenthe

marga zei

dat ziet er toch fleurig uit.
Groeten
Marga

Hobbyrita zei

Je kunstwerkje vind ik heel erg geslaagd ook al heeft de juf geholpen. En je handwerkjes worden vast nog verwerkt tot mooie leuke resultaten! Speldenkussentje vind is super!
Grtjes, rita.