donderdag 25 oktober 2012

paar jaar geleden gemaakt.

Omdat ik op dit moment veel dingen tegelijk doe, veel om weg te geven kan ik het niet laten zien.
Daarom wat "oude" foto's van werkjes van jaren geleden.
2004 gemaakt, lapje uit een margrietborduren en twee lappen van Dick Bruna.
Al de borduurwerkjes zijn cadeau gedaan.
mijn borduurschaartje met hangertje , het hangertje is al versleten en ik heb er weer een nieuwe aan gemaakt, dit is van 2005
In 2006 maakte ik dit kerstkistje, heb ik gevuld met waxinelichtjes en cadeau gedaan.
abc je met ons mee deze heeft daar aan meegedaan.
Deze lap heb ik zelf nog.
2007 was het jaar van de harten.
Dit was heel leuk om mee te doen, er was een tentoonstelling  van al de hartenmaaktsters in Eindhoven.

 
2008 rolmaatje erg leuk om te doen, ook cadeau gedaan.
Natuurlijk heb ik heel veel meer gemaakt maar dat komt later nog wel eens.


4 opmerkingen:

Marguerite zei

Ik kan ook wel eens een blogje maken met mijn oude borduurwerkjes. Heel veel zijn weggegeven en op zolder ligt een hele dikke rol met borduurwerk wat zelfs nog nooit ingelijst is.
Oh dat abc vind ik helemaal te gek.
Groetjes Marguerite

Anoniem zei

Wat een leuke borduurtjes laat je zien.Dat met de hartjes is erg mooi,en dat van Dik Bruna heb ik ook nog ergens liggen-denk ik.
grote borduurwerken maak ik bijna nooit.Met kleintjes is het vlugger klaar en ik maak ze vaak voor verjaardagskaarten of cadeautjes.
groetjes,Truus uit Drenthe

Anoniem zei

Och wat mooi al die borduurwerkjes,maar wat ik helemaal leuk vindt is het doosje met de kleren van de kerstman.
Is dit patroon nog ergens te koop mijn dochter heeft als hobby kerstmannen sparen en brand veel lichtjes dus dat zou een mooi geschenkje zijn voor onder de kerstboom.
Hopelijk kun je mij helpen.
groetjes Meriam

Marjo B-W zei

Een feest van herkenning: het berenhuis heb ik ook gemaakt, evenals het blauwe alfabet. Hoewel ik tegenwoordig meer quilt, is borduren altijd m'n "tweede" liefde gebleven. Leuk om te zien!
Groet, Marjo B-W