maandag 2 april 2012

Hoe moet dat op een kistje

Heb hem even open gezet met een speldenkussen er tussen.
De maat van het kistje is 27x36 centimeter, gekocht bij de action.

Dit ben je ongeveer nodig om het zo te maken.
Karton , wasemkapvulling, zuurvrije tape dubbelzijdig, sterkt garen.
Later nog een stofje of leuk papier voor de binnenkant van het deksel.
En ik gebruik altijd nog wat lijm (poppenhuislijm).
Denk dat ik nog een lintje om de zijkant van het deksel doe .
Zie voor dezelfde uitleg maar dan op een theekistje hier
Nog meer uitleg

10 opmerkingen:

Willy zei

Mooi borduurwerk en leuk idee.

Anoniem zei

prachtig, heel mooi. orgineel gedaan, chapoo

Ann zei

Ik vind deze echt een mooi borduurwerk en zie mezelf de patroontjes ook nog wel aanschaffen (voor komende winter - nu nog effe niet aan denken ;-).
Slim idee om het op die doos te monteren. We kunnen tenslotte niet alles aan onze muren hangen hé?! ;-)
Groetjes,
Ann

josé zei

Wat een goed idee nu een leuk kistje geworden enig !!!

Jeanny zei

Elza wat heb je dat mooi gedaan !!!!!!!!
Groetjes,
Jeanny

Rita zei

Hi Elza wat een leuk idee!

Riet zei

Wat handig die uitleg!

dulcinella zei

erg mooi! bedankt voor de uitleg.

Liezbeth zei

Elza mijn complimenten hoor, wat een enig idee zo op dat kistje!
Groetjes Liezbeth

Unknown zei

Hallo Elze,

Via Amarins ben ik op je mooie blog terecht gekomen. Ik ben benieuwd hoe je de borduurwerkjes op de kistjes maakt, maar ik ga het zeker proberen.

Groetjes Henriette