donderdag 15 december 2011

kerstspulletjes en huisjes

Gingen we verleden jaar niet allemaal als een speer naar Blokker voor deze stander, ik heb er nu wat kerstspulletjes inhangen en die staan op mijn kastje.

Deze wil ik even speciaal laten zien, deze is gemaakt door Dora een borduurster die heel veel mooie spullen maakt.

En dit is de achterkant van de ster.
Het is mijn eerste zelf gemaakte kerstgroet van dit jaar.
Heel fijntjes gemaakt, met één draadje.

Omdat Anneke gistermiddag langs kwam ben ik ook een beetje in de ban van de huisjes.
Dus Anneke ik doe ook mee alleen niet iedere dag.
Zie hier http://buildinghousesfromscraps.blogspot.com/

9 opmerkingen:

Anoniem zei

mooie ster, mooie kleurtjes

Wieke van Keulen zei

Wat een leuk ding, Elza. Ik ga ook nog maar even langs bij de blokker. en je kerststerren zijn ook prachtig. En dat huisjesvirus. Zo leuk, maar ik vind zoveel dingen leuk...

marijna zei

Gezellig zo al die kerst hangertjes in je standaart.

qm zei

ach Elza, wat een mooie ster heb je gekregen. Ik ben ook erg blij met mijn kussentje
De bee zit er op voor dit jaar, de dames vonden de engel erg leuk.
Ik had natuurlijk mijn batterijtjes leeg van mijn foto toestel :(

Elke dag een huisje gaat mij ook niet lukken, nog teveel andere dingen die moeten gebeuren, maar een leuk aantal is ook niet verkeerd. zie wel hoe ver ik kom.
nu eerst het bloemstuk in de kerk bij werken en dan weer verder met mijn Flinterkes en Blomkes blokje.
fijn dat je ook mee gaat bouwen aan de huisjes.
lieve groet

petrashandwerken ..steekje voor steekje zei

de ornamentjes staan PRACHTIG, Elza..
en wat een mooie ster van Dora!
groetjes, Petra

Jeanny zei

Leuk de standaard Elza en een prachtige ster.
Mijn standaards staan ook al te prijken. Ik zal ze binnenkort ook laten zien.
groetjes.

Tineke zei

Prachtige ster Elza.
Bij mij zal elke dag een huisje denk ik ook niet lukken, ik zie wel hoever ik kom.

liefdevoortextiel zei

Leuk je standaard, en net als bij zoveel anderen staat hij bij mij ook te pronken!

Vlijtige Handjes zei

Het is zo'n leuk alternatief voor een boompje. Ik was helaas te laat. ......... Maar er komen vast weer nieuwe kansen.