donderdag 14 april 2011

ander fietske

Mijn "oude"fietsje achtergelaten en weer dezelfde maar dan het nieuwste model meegenomen. De accu's en oplader werden minder. Deze is weer een tikje moderner en heeft nieuwe accu en nieuw oplader en een elektrische versnelling, een automaat dus.
Ik ben nog steeds aan het sparen voor een echte moderne elektrische fiets maar daar doe ik jaren over. De fietsmaker wilde deze erg graag uit de winkel hebben.
Dit wat de kans voor mij om te verbeteren.
Ik ben er erg blij mee.

8 opmerkingen:

petrashandwerken ..steekje voor steekje zei

dat is 'n MOOIE..
veel fietsplezier!
groetjes, Petra

qm zei

dit is toch een pracht fietske.
hier kun je weer een hele tijd mee...
griet er lekker van (al is het zonnetje er vanmiddag niet zo bij)

Anoniem zei

heel veel fietsplezier Elza!
groetjes, Rommy

Christy zei

Ziet er goed uit. Mooi mazzel dat ie zo bij de fietsenmaker stond! Veel plezier ermee! Groetjes van ons

Anoniem zei

Oo heerlijk een fijne fiets.
En nu juist weer zo lekker fietsweer. Hoop ook ooit eens zo'n dure met hulpmoter te kopen, kan het nog (net) zonder :-)

we sparen door, door, door ...

Fijn ZONnig weekend !!... MM

Anoniem zei

Oo heerlijk een fijne fiets.
En nu juist weer zo lekker fietsweer. Hoop ook ooit eens zo'n dure met hulpmoter te kopen, kan het nog (net) zonder :-)

we sparen door, door, door ...

Fijn ZONnig weekend !!... MM

Cath zei

Elza, prachtig deze fiets...en dat hulpje om de berg op te komen is toch ook wel handig..
Dat de man hem kwijt wilde... wel dat scheelt je vast wel een paar eurootjes , niet??
En sparen??? Wel je weet waarvoor je dat nu doet....(haha)

Marijna zei

Die gaat denk ik super goed!Veel fiets plezier!!